Bramy przemysłowe, mosty przeładunkowe, rampy czy też uszczelnienia bramowe to tylko niektóre urządzenia niezbędne na wyposażeniu większości obiektów przemysłowo – logistycznych oraz magazynowo – produkcyjnych. W procesie załadunku i rozładunku towaru mają gwarantować sprawną pracę.

Jak kłopotliwe, a zarazem kosztowne może być zatrzymanie przepływu towarów w łańcuchu logistycznym, czy zastój produkcji z powodu awarii tych urządzeń wie każdy przedsiębiorca.
Uszkodzone bramy czy urządzenia przeładunkowe są również często przyczyną wypadków i kolizji niebezpiecznych dla zdrowia i życia pracowników.
Aby zapewnić sprawne działanie systemów przeładunkowych i nie dopuścić do sytuacji awaryjnych, konieczne są regularne przeglądy oraz zabiegi konserwacyjne, przeprowadzane przez autoryzowane firmy serwisowe. Cykliczne przeglądy gwarancyjne i pogwarancyjne pozwalają zminimalizować ewentualne przestoje, a przede wszystkim zapobiegają nieoczekiwanym awariom.
Należy pamiętać, że w przypadku nieprawidłowego użytkowania bramy, niewłaściwej konserwacji, samowolnych napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych – gwarancja producenta traci ważność. Karty gwarancyjne urządzeń oraz instrukcję DTR zawierają wytyczne producenta, co do częstotliwości i sposobu przeprowadzania przeglądów serwisowo – konserwacyjnych.
Konserwacja bramy wyposażonej w napęd elektryczny powinna odbywać się od 1 do 4 razy w roku w zależności od częstotliwości użytkowania i typu bramy.
Jeśli nie przestrzegamy powyższych obowiązków istnieje ryzyko narażenia użytkownika bramy na utratę zdrowia czy zbyt szybkiego zużywania się produktu.

Korzyści w regularnych przeglądów:

  • sprawność i ciągłe utrzymanie w ruchu bramy,
  • wydłużenie okresu bezpiecznego użytkowania urządzenia,
  • zminimalizowanie kosztów eksploatacji,
  • możliwość zmodernizowania i rozbudowania zamontowanych bram.

Należy pamiętać, że gwarancja producenta wygasa podczas nieprawidłowego użytkowania bramy lub niewłaściwej konserwacji. Każda karta gwarancyjna danego urządzenia zawiera wytyczne producenta co do częstotliwości i sposobu przeprowadzenia czynności konserwacyjnych.

Firma Coliber zapewnia m.in.:

  • serwis bram garażowych oraz rolet,
  • serwis bram przemysłowych oraz krat rolowanych,
  • serwis bram wjazdowych automatycznych,
  • serwis szlabanów,
  • serwis innego typy urządzeń zamykających otwory w budynkach.

Proponujemy podpisanie UMOWY SERWISOWEJ terminowej lub bezterminowej.

Zalety podpisania umowy serwisowej:

  • szybka reakcja w celu usunięcia zgłoszonej awarii,
  • usunięcie usterki przez wykwalifikowanego serwisanta,
  • szybki dostęp części i podzespołów,
  • precyzyjna wycena i oględziny uszkodzeń do ubezpieczenia,
  • spokojna praca administracji osiedla i monitoringu,
  • bezawaryjna i bezpieczna praca zainstalowanych urządzeń,
  • długa żywotność zakupionych produktów.

 

Zgłoszenia telefoniczneZgłoszenia elektroniczne / e-mail

Telefoniczne zgłoszenia usterek, awarii oraz przeglądów serwisowo – konserwacyjnych
przyjmujemy pod nr

22 782 53 23

Imię i nazwisko (wymagane)

E-mail (wymagane)

Nr telefonu (wymagane)

Temat (wymagane)

Wiadomość